اطلاعات و بخشنامه ها
پنجشنبه 26 شهریور 1394 نکات ضروری جهت انتخاب دروس الکترونیکی در زمان انتخاب واحد

1.    دروس الکترونیکی صرفاً جایگزین دروس خودخوان شده است و در صورت به حد نصاب رسیدن تعداد دانشجویان در ترم های قبل، درس می تواند به صورت عادی نیز ارائه شود.

2.   حضور در کلاسهای الکترونیکی نیز همچون کلاسهای حضوری اختیاری است؛ با این تفاوت که کلاسهای الکترونیکی ضبط شده و در هر زمان توسط دانشجو قابل بهره برداری   می باشد.

3.  مشخصه دروس الکترونیکی آن است که در مقابل عنوان درس گزینه ی «الکترونیکی» و «قطب ارائه کننده» درج شده است.

4.  هر دانشجو هنگام انتخاب هر درس دقت نماید چنانچه آن درس با هردو کد عادی (معمولی غیر الکترونیکی) و الکترونیکی ارائه گردیده می تواند به صورت اختیاری آن درس را بصورت عادی (معمولی غیر الکترونیکی) و یا بصورت الکترونیکی اخذ نماید و در صورتی که فقط برای آن درس کد الکترونیکی ارائه شده است دانشجو صرفاَ می تواند آن درس را به صورت الکترونیکی اخذ نماید

.

5.   کلاس های دروسی که الکترونیکی ارائه می گردد توسط استان قطب هر رشته تشکیل می شود به عنوان مثال دروس الکترونیکی رشته تاریخ توسط اصفهان تشکیل       می شود.

6.   نحوه تشکیل کلاسهای الکترونیکی بدین صورت است که دانشجو ابتدا می بایست از طریق نام کاربری (شماره دانشجویی) و گذرواژه (کد ملی) وارد سامانه آموزش الکترونیکی به آدرس

Lms.pnu.ac.ir شده و از کلاسهای الکترونیکی بهره مند گردد.

7.    فایل راهنمای اساتید و دانشجویان جهت استفاده از سامانه آموزش الکترونیکی از طریق پرتال دانشگاه پیام نور – دفتر آموزشهای آزاد و چند رسانه ای به آدرس elearning.pnu.ac.ir در دسترس می باشد.

8.      تاریخ شروع کلاسهای الکترونیکی از نیمه دوم مهر ماه خواهد بود.

9.    دانشجویان پس از ورود به سامانه آموزش الکترونیکی در موعد مقرر از برنامه کلاسی دقیق خود مطلع شده و در ساعات مشخص شده بایستی به سامانه الکترونیکی وارد و از کلاس درس الکترونیکی استفاده نمایند.

10. اساتید دروس الکترونیکی، اساتیدی هستند که از طرف استان قطب مربوطه تعیین گردیده و کلاس الکترونیکی توسط ایشان ارائه می گردد

.

11.  اساتید دروس الکترونیکی، اساتیدی هستند که از طرف استان قطب مربوطه تعیین گردیده و کلاس الکترونیکی توسط ایشان ارائه می گردد

.

12.   برای کلیه کلاسهای الکترونیکی همانند دروس عادی نمره میان ترم قابل اعمال بوده و نحوه اعمال نمره میان ترم و چگونگی شرکت در امتحان میان ترم در موعد تشکیل کلاسهای الکترونیکی از سوی اساتید مربوطه به دانشجویان اطلاع رسانی خواهد گردید.

13.   برگزاری امتحانات پایان ترم دروس الکترونیکی دقیقاً همانند دروس عادی و در تاریخ مشخص شده در کارت آزمون دانشجویان و کما فی السابق در مرکز محل تحصیل دانشجو انجام خواهد پذیرفت . بنابراین دقت شود که قطبهای استانی فقط وظیفه تشکیل کلاس های درسی را به عهده دارند و امتحانات پایان ترم دانشجویان همانطور که اشاره شد در مرکز محل تحصیل دانشجو برگزار خواهد گردید.

14. منابع دروس الکترونیکی دقیقاً همان منابع درسی مربوط به سایر دانشجویان می باشد و برای همه دانشجویان (چه الکترونیکی چه غیر الکترونیکی) بایستی استفاده گردد.

 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ

بيشتر