خبر1
شنبه 31 شهریور 1397 درخصوص توافق دانشگاه پیام نور با بانک انصار جهت پرداخت وام قرض الحسنه شهریه دانشجویی...
پیرو مذاکرات صورت گرفته با سازمان مرکزی در خصوص توافق دانشگاه و بانک انصار جهت پرداخت وام قرض الحسنه شهریه دانشجویان دانشگاه پیام نور سراسر کشور، موارد زیر را به استحضار می رساند:
 
- دانشجویان یک‌بار برای کل دوران تحصیل خود به نزدیکترین شعبه‌ی بانک انصار مراجعه و پس از افتتاح حساب اقدام به تشکیل پرونده می نمایند.
- مدارک مورد نیاز برای مراجعه به بانک شامل: اصل و کپی کارت دانشجویی،  کارت ملی، شناسنامه و یک‌نفر ضامن (مدارک شناسایی و گواهی کسر از حقوق ضامن کارمند، درصورتی که ضامن کسبه بازار باشد، ارائه‌ پروانه‌ کسب ضروری است)
- پس از تکمیل مدارک، بانک انصار مبلغ وام را به صورت اتوماتیک به حساب دانشگاه واریز نموده و در پرونده گلستان دانشجو ثبت شده و از سرجمع بدهی شهریه وی کسر می گردد.
- میزان تسهیلات با توجه به مقطع تحصیلی، برای  هر ترم کارشناسی ۸۰۰۰،۰۰۰ ریال، کارشناسی‌ارشد ۲۵،۰۰۰،۰۰۰ ریال و دکتری ۷۵،۰۰۰،۰۰۰ ریال می باشد.
- برای ترم های بعدی نیز کلیدی تحت عنوان درخواست وام بانک انصار در سیستم گلستان تعبیه خواهد شد که دانشجو اقدام به ثبت‌نام و انتخاب واحد کرده و با ثبت درخواست وام بانک انصار، به صورت خودکار وام توسط بانک پرداخت و در پرونده دانشجو ثبت خواهد شد.
 - این وام با کارمزد یک و 4 دهم درصد بوده و دانشجو هر وام را طی 6 قسط به بانک انصار پرداخت می‌کند.
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ

بيشتر